Zo'n toffe avond, die workshop make-up! Je leert jezelf heel naturel op te maken met advies van technieken en kleur en dat allemaal in een heel aangename sfeer! Producten voelen ook meteen heel fijn. Echt een aanrader!
Heidi
3 maanden geleden
Onlangs weer een gelaatsverzorging gehad. Mijn huid was achteraf super zacht en verzorgd. En meer nog, het is voor mij een op-en-top ontspanningsmoment. Ik kijk al uit naar mijn volgende afspraak.
Hendericks Ashley
2 jaar geleden
Altijd leuk en ontspannen om bij Anneke mijn nagels te laten verzorgen. Een heerlijk momentje voor jezelf dus ๐
Angel
3 jaar geleden
Een gelaatsverzorging laten doen.
Super leuke ervaring en heel ontspannend.
Heb er echt van genoten, zeker voor herhaling vatbaar!
Maria
3 jaar geleden
Blij met de mooi gelakte nagels en de heerlijke voetbehandeling. ๐๐ En bedankt voor de leuke, vriendelijke me-time die je hebt gegeven.
Zeker voor herhaling vatbaar ๐ ๐ฃ
Alina Heitzer
3 jaar geleden
In maart heb ik met mijn collegaatjes een Make up workshop gevolgd bij ons Anneke. Het was een super gezellige & leerrijke avond. Alles was tiptop in orde & we werden heerlijk in de watten gelegd. Ik kocht die avond de Big & Bold Natural mascara. Ik gebruik deze nu al een maandje en ben er zรณ ontzettend tevreden van. ๐๐ธ
Miep
3 jaar geleden
Het was weer helemaal top vandaag! Een zalige gelaatsverzorging door de magische handen van mijn liefste nichtje xxx
Roel
3 jaar geleden
Super gezellig salon, Anneke brengt je helemaal tot rust en laat je even al je zorgen vergeten. Een echte aanrader.
R.
Miep Van der Jonckheyf
5 jaar geleden
Helemaal ontspannen thuisgekomen na een uitgebreide, fijne behandeling! Top! De volgende afspraak staat al geboekt! โค๏ธ
Carlijn
5 jaar geleden
Geweldig gewoon! Bij Anneke word je op-en-top in de watten gelegd. Dit op een ongelofelijk professionele รฉn warme manier. In 1 woord: genieten!
Reactie plaatsen
Reacties
Zo'n toffe avond, die workshop make-up! Je leert jezelf heel naturel op te maken met advies van technieken en kleur en dat allemaal in een heel aangename sfeer! Producten voelen ook meteen heel fijn. Echt een aanrader!
Onlangs weer een gelaatsverzorging gehad. Mijn huid was achteraf super zacht en verzorgd. En meer nog, het is voor mij een op-en-top ontspanningsmoment. Ik kijk al uit naar mijn volgende afspraak.
Altijd leuk en ontspannen om bij Anneke mijn nagels te laten verzorgen. Een heerlijk momentje voor jezelf dus ๐
Een gelaatsverzorging laten doen.
Super leuke ervaring en heel ontspannend.
Heb er echt van genoten, zeker voor herhaling vatbaar!
Blij met de mooi gelakte nagels en de heerlijke voetbehandeling. ๐๐ En bedankt voor de leuke, vriendelijke me-time die je hebt gegeven.
Zeker voor herhaling vatbaar ๐ ๐ฃ
In maart heb ik met mijn collegaatjes een Make up workshop gevolgd bij ons Anneke. Het was een super gezellige & leerrijke avond. Alles was tiptop in orde & we werden heerlijk in de watten gelegd. Ik kocht die avond de Big & Bold Natural mascara. Ik gebruik deze nu al een maandje en ben er zรณ ontzettend tevreden van. ๐๐ธ
Het was weer helemaal top vandaag! Een zalige gelaatsverzorging door de magische handen van mijn liefste nichtje xxx
Super gezellig salon, Anneke brengt je helemaal tot rust en laat je even al je zorgen vergeten. Een echte aanrader.
R.
Helemaal ontspannen thuisgekomen na een uitgebreide, fijne behandeling! Top! De volgende afspraak staat al geboekt! โค๏ธ
Geweldig gewoon! Bij Anneke word je op-en-top in de watten gelegd. Dit op een ongelofelijk professionele รฉn warme manier. In 1 woord: genieten!